HTML

Féltem a Blogtert - A szolgáltató a T-birodalalom áldozata

2008.01.09. 05:58 Trace

No nem én féltem... hanem egy blogter félti a Blogtert. A szóismétlés végett a Blogter Help Alfájában találtam a következő érdekes bejegyzést:

Féltem a Blogtert
2006.06.19. 12:34 Konrad
Féltem, mert olyan partnert talált magának, amelyik szinte direkt nem akarja érteni a blogokat. Már a Web 2.0 Symposiumon is kiderült, hogy az [origo]-nak valahogy nem szívügye ez a blogolásos dolog. Féltem a Blogtert, hogy alkalmazkodni fog, és rövidtávú előnyöket próbál majd kovácsolni az együttműködésből úgy, hogy átveszi azt a fajta tömegben gondolkodást, ami az [origo]-t és az egész T-Birodalmat jellemzi. Ugyanakkor kapott a Blogter egy lehetőséget is, hogy ő változtassa meg a T-Dinoszauruszt. Hogy kigyomlálja először a cikkekből, majd a fejekből is azt a fajta gondolkodást, hogy a tájékoztatás, hírcsinálás egyoldalú folyamat, és a blogok és egyéb közösségi hálózatok csak befektetésre használható szükséges rosszak. És akkor talán nem lesz olyan butaság leírva egy Blogterről szóló cikkben, mint az alábbi: Stratégiai megállapodást kötött a Blogter nevű internetes naplószolgáltatót üzemeltető céggel az [origo]-t is kiadó T-Online Magyarország. Az együttműködés keretében Blogter.hu szolgáltatja majd technológiai hátteret azoknak az internetes naplóknak, melyek a későbbiekben az [origo]-n, a T-Online.hu-n, vagy a társaság portfóliójába tartozó, tinédzsereket célzó G-Portálon fognak megjelenni. Közben persze azt is hallani, hogy a napokban elindul az [origo]-n a közvetlen cikk-kommentezés, ahogy az pl. az Sg.hu-n vagy az a5-ön működik. Nem tudom, mi igaz ebből, és ha igaz, milyen szerepet kap e mellett a blogolás magentáéknál, mindenesetre érdekes lesz figyelni a Web 1.0 és a Web 2.0 együttélését.

2 komment   - - Email értesítés - RSS

Címkék: web2.0 web2 blogter web help alfa t mobil t online help center t birodalom origó

A bejegyzés trackback címe:

https://webb.blog.hu/api/trackback/id/tr18290092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-Vita · http://e-vita.blog.hu 2008.01.15. 13:05:05

A Blogter elég gagyi, a T-Birodalomhoz illő színvonalú szolgáltatás, én nem sírnék utána. A T-Birodalom után se. De úgy be van betonozva a tőkéje, hogy onnan semmi ki nem billenti.

Trace · http://webb.blog.hu 2008.02.06. 23:17:09

Ja, gázos. Én ha meghollom hogy T már fekszek is le... : ) Pannonnál kezdtem aztán mentem át a Vodához és azóta ott vagyok emberként kezelnek, meg értékes vásárlóként. A T-rózsaszín birodalomba meg inkáb be se megyek...

A Magyar Beteg


süti beállítások módosítása