HTML

Egy jó pontot találtam az Internet Explorer 7-ben

2008.02.05. 18:33 Trace

A jobb alsó sarokban szemet gyönyörködtető mutatvánnyal lehet a képteret százalékban meghatározni egy kattintással a jobb alsó sarokban 50%-tól 400%-ig. Ezt akkor vettem észre amikor a cross-browser ready blogjaimat teszteltem. (sikerrel) Arra még nem jöttem rá hogy a német nyelvű Windowson futó IE 7 mért megy egyfolytában a http://runonce.msn.com/runonce2.aspx oldalra amikor már ezerszer megmondtam neki hogy a home az about:blank ... Próbáltam az utasítások szerint is eljárni de többszöri kísérlet ellenére sem kívánta feltelepíteni az általa hiányolt frissítéseket.

2 komment   - - Email értesítés - RSS

Címkék: microsoft böngészők windows xp msn ie7 internet explorer százalék ie

A bejegyzés trackback címe:

https://webb.blog.hu/api/trackback/id/tr26299122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.02.11. 16:29:44

Na, hallod! Ez az egy pozitívum aligha ösztökél átállásra a Mozillától....

A Magyar Beteg


süti beállítások módosítása