HTML

Ha találkoztok az Internet Explorerrel, lőjétek le!!

2008.01.13. 22:22 Trace

Nem az első eset amikor kiakadtam az IE CSS és HTML értelmezésétől. Eddig elég sok websiteot lekódoltam de ilyen csúnya összecsúszást még nem láttam mint a http://webb.blog.hu - elképesztő. Igen én tettem össze FireFox motoron. Szóval ettől egy kicsit kiakadtam de remélem rájövök a megfejtésre. Addig is ne olvassátok a webb-et! Legalábbis Internet Exploreren ne. Azt a durva...

8 komment   - - Email értesítés - RSS

Címkék: microsoft firefox ie web bug internet explorer webfejlesztés help abszurd gondolatébresztő webdesign weblapkészítés mégilyet

A bejegyzés trackback címe:

https://webb.blog.hu/api/trackback/id/tr57296197

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: A-ha » Ha találkoztok az Internet Explorerrel, lőjétek le!! 2008.01.13. 23:05:09

[...] Nem […] Here’s another interesting post I read today by Trace Posted on January 13th, 2008 by Filed[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Insert_Click · http://legjobbpalinka.hu 2008.01.14. 00:52:39

Nem egyszerűen gáz ie-ben, sajna használhatatlan. Legközelebb próbáld ezt ki: www.ipinfo.info/netrenderer/index.php
Én is fox-ot használok emiatt, de sokan használnak a mai napig ie-t.

Trace · http://webb.blog.hu 2008.01.14. 21:26:27

Kipróbáltam a renderert de nem egészen úgy mutatja az oldalt mint az igazi kőkemény IE 7-es böngésző. De kösz az infót. Remélem az IE kihal egyszer.

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2008.01.15. 00:36:22

A legelterjedtebb OS a windows mint tudjuk, ezzel nem mondok újat. A felhasználók nem is akarnak mást használni, ez a legegyszerűbb. A windowsba integrálva van az IE, ez is tiszta sor. Ami szörnyű: a felhasználóknak az internet mint olyan, a kék e betűre kattintásnál kezdődik. Lehet, hogy nem csak az rtlklub.hu-t vagy a startlap.hu-t ismerik, de ettől függetlenül eszméletlenül korlátozott a mozgásuk a neten. Megnézik a kedvenc márkák/műsorok/csatornák weboldalait, és kész. Ha ennél tovább jutnak, akkor is még mindig az internet = IE.

Ez akármennyire félelmetes, így van. Tapasztalat. Látom minden nap, és hallom is. "menj fel a internetre" = "indítsd el az explorert"

A Firefox-ot le kéne tölteni, fel kéne telepíteni. Ezt ne várd egy endusertől. Sose fogja megtenni. Sokak számítógépe azzal a windows telepítéssel rohad meg, amivel vették, hacsak nincs egy "hozzáértő" ismerős...

Sajnos ez van :(

2008.01.18. 21:20:33

Én mindenkinek azt szoktam mondani, bármit, csak ne explorert. A FireFox nekem is teteszik, eddig az vált be legjobban, és a vele párban remekül működő Thunderbird levelezőprogram. De az sem utolsó szempont, hogy ezek nem küldözgetnek infókat a rendszeredről. Nem véletlen: linuxos fejlesztések....

2008.01.18. 21:22:50

webb.blog.hu/2008/01/13/ha_talalkoztok_az_internet_explorerrel_l#c1277723
Ó, igen. A kék e betű. Ennyit a végfelhasználókról. De ebben mi informatikusok is ludasok vagyunk valamilyen szinten. Nem?

Trace · http://webb.blog.hu 2008.02.06. 23:22:44

// nullstring 2008.01.15. 00:36:22 //

nullstring! Tetszik a hozzászólásod, igen nagyon sokszor az enduser csak azt tudja hogy nyomd meg az E-betűt... Bár manapság már egyre több olyan példával találkozom hogy Firefox vagy Mozilla is telepítve van. Én Flock-ot használom, díjnyertes webböngésző social networking funkciókkal, elképesztően jól megy. A motorja valószínűleg fox-alapra épült mert ugyanúgy értelmezi a kódot. Érdemes ránézni:
flock.com

Trace · http://webb.blog.hu 2008.02.06. 23:24:50

// kelgyo 2008.01.18. 21:20:33 //

A biztonságos böngészést én is kiemelném a Firefoxnál!

Trace · http://webb.blog.hu 2008.02.06. 23:28:06

// kelgyo 2008.01.18. 21:22:50 //

Hát az ludas aki megtehetné hogy cseréljen és nem teszi. A cégnél ahol dolgoztam (nem informatikai cég) kötelező szabvány volt használni Internet explorer 5-öt. Mondtam mért nem használnak Firefoxot - mert nem szabvány. Megkérdeztem akkor mért nem upgrade to IE7 ahol legalább vannak tabok és enm minden webhely egy újabb ablakban nyílik meg - nem sztenderd. Ennyit erről. Ja és ezt az informatikus osztály vezetője mondta nekem.

A Magyar Beteg


süti beállítások módosítása