HTML

A világ falak és kerítések nélkül

2008.02.13. 05:00 Trace

Egy nagyon ötletes fejlécet találtam az egyik bloggernél amit muszály közzé tegyek:

5 komment   - - Email értesítés - RSS

Címkék: windows blog linux billgates

A bejegyzés trackback címe:

https://webb.blog.hu/api/trackback/id/tr80337194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walaki 2008.02.13. 13:30:14

1. muszáj és nem "muszály"
2. a felirat már elég régi (vagy én vagyok nagyon öreg)
3. azért köszi :)

2008.02.14. 13:26:02

Hát, sajna, amíg van hardveres cég, amely úgy ad ki eszközt, hogy nem dokumentája megfelelően, azaz csak Gateséknek adja ki a kódjait - ezzel lehetetlenné téve, de legalábbis jól megnehezítve a szabad szoftveresek dolgát - nyilván nem ingyen, és amíg vannak szoftveresek, akik kizárólag windowos alkalmazásokat állítanak elő, addig elég nehéz megkerülni a Windowst. De alapjában tetszik a mondás. Bár teljesen igaz lehetne, azaz megszűnne végre Gatesék monopóliuma. Mindezt Gates érdemeinek maradéktalan elismerése mellett mondom, mert el kell ismerni: nagyot alkottak.

Shake · http://brekingnyuz.blog.hu 2008.02.14. 21:25:24

// walaki 2008.02.13. 13:30:14 //

Én most akadtam rá és nekem nagyon tetszett.

Shake · http://brekingnyuz.blog.hu 2008.02.14. 21:27:37

Gates nagyot alkotott, én is windowst használok userbarát felülete miatt, de egy kicsit riasztó vagy taszító is nekem az hogy pl egy dobozos XP-t 40k-ért lehet megvenni... ezért kell az OEM ami igaz a fele, de azér az i valami. A linuxot meg ingyen le tudod tölteni..

LacyG · http://lacyg.exra.hu 2008.03.10. 11:34:40

Az utóbbi időben komolyabban nekifogtam Linuxozni, de lassan rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is nagyszerű, (még) nem átlagfelhasználónak való. Hihetetlen, hogy mi mindenre képes a terminál, de az átlagfelhasználónak nem ez kell, ő csak kattintgatni akar és erre a Windows való, mert a Linux grafikus felülete szvsz még nagyon messze van a Windowsétól.

Nagyon remélem, hogy majd egy szép napon a Linux a Microsoft legnagyobb riválisa lesz és jól megszorongatja a tö..it...

Ötletes fejléc, nagyon tetszett.

A Magyar Beteg


süti beállítások módosítása